Thursday, January 20, 2022

Uppsats om min skola för barn

Uppsats om min skola för barn



Han är mycket kvick och förståelsen för ämnet är mycket djup så han förmedlar sin kunskap och visdom också. Detta är en av de främsta anledningarna till att jag älskar vår skola. Att interagera med andra elever och mina lärare om ett specifikt ämne får mig alltid att få lite ny information, som jag inte var medveten om. Skolan jag gick på var en lugn, föroreningsfri plats. Vänligen hjälp oss att förbättra, uppsats om min skola för barn, Kontakta oss.





10 rader om min skoluppsats – 1



Det ligger i Chennai. Min skola är den bästa skolan i världen eftersom den har de bästa lärarna. Min skola har lärt mig många viktiga saker som disciplin och punktlighet. Min skola gav mig många goda vänner. Jag älskar alla spel och sporter som bedrivs i vår skola varje år. Jag deltar i många av spelen som löpning, höjdhopp. Jag hade kommit först i höjdhopp i sportevenemanget som genomfördes förra året. Min skola genomför en årlig dag varje år och kulturprogram i den är min favoritdel. Jag och mina vänner kommer att delta i någon av dans- eller dramaevenemangen under årliga dagar varje år utan att misslyckas.


Min skola är min favoritplats. Jag älskar min skola väldigt mycket. Min skola är Mahatma Gandhi High School Den ligger i Delhi, uppsats om min skola för barn. Min skola är den plats jag har skaffat mig de grundläggande färdigheter och kunskaper som behövs för att uppnå i mitt liv. Min skola hade de bästa talangfulla medkännande lärarna som lärde mig en utbildning och många livskunskaper. Skolan är det enda stället där människor får livslånga vänner. Jag fick många bästa vänner från skolan. Jag blev introducerad till många bra böcker på skolbiblioteket av min bibliotekslärare. Att spendera tid på skolbiblioteket är en av mina favoritstunder i skolan.


Min skola har olika klubbar för elever att delta i. Jag var ledare i NSS-klubben. Förutom att min skola genomför olika tävlingar, spel och sportevenemang året runt. Jag deltar i dem tillsammans med vänner. Mina skoldagar är roligare och samtidigt mycket användbara för att förbättra mina kunskaper. Min skoluppsats 10 rader — 3 Skolan är en bostad för Kunskap. Marys High School. My School ligger i Cambridge, Storbritannien, uppsats om min skola för barn. Många framgångsrika människor hade studerat från min skola, så jag känner mig väldigt stolt över att studera i den här skolan. Min skola har duktiga och snälla lärare som undervisar oss med största engagemang.


Jag har kunnat få mer erfarenhet och kunskap genom att vara i scoutgruppen. Ms Beula som undervisar i biologi är min favoritlärare på skolan. Hon inspirerar och motiverar mig mycket. Beula är en underbar lärare. Jag har många vänner i min uppsats om min skola för barn. Att leka med vänner är alltid min favoritdel i skolan. Jag hade vunnit många medaljer och utmärkelser när jag spelade basket. Tidigare inlägg Spara vattenuppsats för skolbarn och barn. Nästa inlägg Påfågeluppsats för skolbarn och studenter. Relaterade inlägg My Future Uppsats om min skola för barn As A Doctor Essay 6 augusti, uppsats om min favoritlärare för studenter och barn 1 juni, skollivsuppsats för studenter och barn 24 maj, sökikon.


Uppsatser Kurser Skillnad mellan aktuella frågor Välj språk Tamil.





vad är argumentuppsats



De är vänliga, omtänksamma och hjälpsamma mot alla elever när det behövs. Strikta lärare måste vara strikta och se till att disciplin och beteende upprätthålls i hela skolan. Det är de som går igenom överträdarna och eleverna är svaga. Tillsammans utvecklar våra lärare landslagets mod och anda. De flesta skolor har inga forskare. Oavsett hur bra en lärare är, oavsett vilken typ av lärare eller administration, han kan kastas ut helt utan att smarta elever skriver moderna lektioner.


Vi har många starka elever i vår skola, men forskarnas styrka är inte begränsad till matematik. Eleverna på vår skola underlättar en lärares arbete. De klarar av att ta väl hand om skolan, ta väl hand om den och slutföra uppgifter i tid. Beteendet hos eleverna i vår skola är annorlunda. Forskare respekterar alla och deras ledare. Dessutom håller de de högsta etiska standarderna i och utanför klassrummet. Den här lektionen är oersättlig och jag kan inte tacka honom nog. Jag lärde mig att undervisa genom skolan. Kraften i att dela och förstå lär man sig i skolan. Jag lärde mig att ta hand om djur och detta är den främsta anledningen till att jag har ett husdjur. Skolan är en plats där jag förbättrar min konst, vilket stöds ytterligare av mina lärare.


Senare gick jag i examensskolan och fick många utmärkelser. Viktigast av allt, min skola lärde mig att hantera misslyckanden och inte ge upp mina mål oavsett vad. Kort sagt, att lära sig i en prestigefylld skola har hjälpt mig mycket. Jag är alltid tacksam mot skolan för att de gör mig gott och lär mig de viktiga orden. Hon gav mig en livslång vän och en lärare som jag alltid kommer att respektera. Assimilering kan vara svårt när inlärning sker i en giftig miljö. I andra fall är terrängen inte giftig, men det finns inte tillräckligt med intresse för den genomsnittlige eleven.


Eleverna vill mötas av vackra färger och inspireras av alla modeller i skolan eller känna sig bekväma i sittande läge. Vår skola förkroppsligar ovanstående egenskaper och går ner till minsta detalj. För att inspirera eleverna är klassrummen inredda i ljusa färger. Dessutom är lekplatsen utformad för att ge alla elever avkoppling efter att ha ägnat sig åt mentalt krävande fysisk aktivitet. Således välkomnar idén om landslag omedvetet varje elev. En plats som är speciell är min skola. Skolan är ett andra hem för mig, jag bär är alltid i mitt hjärta. Du kanske frågar, men hur? Så väldigt lätt, det finns alla mina kära vänner och lärare samt mina andra föräldrar. I skolan delar vi alla glädjeämnen, sorger och litar alltid på varandra, eftersom så vänner och är lättare att övervinna sina problem och stunder av lycka till oss högre om någon mer ser fram emot vår lycka.


Skolan är mig uppfyllt liv, vänskap och äkta kamratskap jämförs ibland med hans lilla imperium. Skolan är vårt andra hem och vi alla håller henne i hennes knä. Det är som en omtänksam mamma, och för oss den verkliga overkliga sagan. En skola är en plats där vi spenderar mycket tid varje dag. Det är en speciell plats för mig. Ibland gläds jag åt att gå in i det, och en gång på väg ut. Oavsett hur det ser ut har skolan olika betydelse för varje elev. Varje skola ser på sitt eget sätt. Vissa skolor och lärande representerar glädje och tillfredsställelse, en svår plåga och daglig skyldighet som aldrig kan lösas, och vissa bär endast tillfälligt.


Jag, personligen, jag gillar skolan och jag kan säga att hon är, hittills, redan sedan år är inte ett problem för dig eftersom jag älskar att lära, oavsett om jag är en bra student eller av en tredje anledning-jag vet inte. Men, och jag brukade vara trött, sex timmar varje dag, inte ett dugg. Det finns ingen organiserad skola är inte allt perfekt, det kan vara bättre. Klasser skulle ibland vara intressanta. Jag vet att vår skola är den äldsta stadens skolor och att ett stort antal generationer ut ur den med en bra utbildning, så jag försöker lösa upp alla dess brister. I skolan lär vi oss, vi skaffar oss ny kunskap som kommer att vara användbar för vår framtid, Druse och ömsesidigt erfarenhetsutbyte. Förutom promenad och samtal på stora helgdagar, och tysta viskningar i klassrummet, i skolan alltid bland eleverna har alltid och konflikt.


Men de är en integrerad del av och är inte olösliga. Lärare försöker att vårt beteende blir bättre, och kunskapen desto större. Eleverna inser det inte. De tror att de vet bäst. Skolan har en viss ordning på vilka som ska ta hand om vårdchef och hans assistenter, psykologer, lärare, lärare och all skolpersonal. Men de som sätter reglerna är nödvändigt att respektera dem. Skolan äter faktiskt en varm plats och när du är i är det ungefär som när du är hemma. Allt i att hon fungerade som en stor familj som tillsammans uppnådde minnesvärda mål. Det är inte en plats för daglig förnedring och tristess som någon tro, men det är en plats du gör bra även när du inte ser det.


Min skola är stor och har många klassrum. Varje klassrum är annorlunda och speciellt på sitt sätt. Vi har till exempel särskilda klassrum för konst, musik, historia och geografi, kemi, fysik och biologi samt historia och geografi. Utöver allt detta har vi ett skåp med Informationsmaterial och gym. Det största av alla klassrum för konst. Den är rymlig och transparent och har stora fönster för att göra det mer naturligt ljus och väggarna är vita. Bänkar placeras på cirkeln så att vi alla sitter bredvid varandra. Mitt bland hundratals konstlärare, såväl som hennes staffli, när det då och då någon färg eller ett utkast att visa oss.


På väggarna i vårt arbete med klasser. På lördagar i klassrummet och höll en konstavdelning där duktiga elever lämnar och de som älskar att rita. Det finns ingen brygga, utan bara stolar med dynor för att skriva. På tavlan är det ritade streck och det påminner om våra notblad. I klassrummet har vi även en flygel som läraren sitter och spelar för medan vi sjunger. Det finns två högtalare, samt en bandspelare, genom vilken vår lärare låter olika kompositioner. På väggarna finns porträtt av stora konstnärer, som Mozart, Beethoven och Vivaldi. Före eller efter timmar håller medlemmar i vår skolas kör sina repetitioner med läraren. Mitt favoritklassrum i skolan för fysik, kemi och biologi.


Det ser mer ut som ett litet laboratorium men i klassrummet. Förutom att min skola genomför olika tävlingar, spel och sportevenemang året runt. Jag deltar i dem tillsammans med vänner. Mina skoldagar är roligare och samtidigt mycket användbara för att förbättra mina kunskaper. Min skoluppsats 10 rader — 3 Skolan är en bostad för Kunskap. Marys High School. My School ligger i Cambridge, Storbritannien. Många framgångsrika människor hade studerat från min skola, så jag känner mig väldigt stolt över att studera i den här skolan. Min skola har duktiga och snälla lärare som undervisar oss med största engagemang. Jag har kunnat få mer erfarenhet och kunskap genom att vara i scoutgruppen. Ms Beula som undervisar i biologi är min favoritlärare på skolan. Hon inspirerar och motiverar mig mycket.


Beula är en underbar lärare. Jag har många vänner i mina skolor.

No comments:

Post a Comment